U martu završetak prvog podvožnjaka u Inđiji, u planu rekonstrukcija železničke stanice

Do sredine februara 2020. godine na otvorenoj pruzi između Stare Pazove i Novog Sada izgrađen je 31 kilometar pruge za velike brzine, od čega pet kilometara u stanici Inđija. Reč je o deonici međunarodne pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.

Na izgradnji otvorene pruge za velike brzine između Stare Pazove i Novog Sada do sada je završeno oko 50 odsto radova.

Pored ostalog, završeno je 26 propusta, drumsko-pešački podvožnjak i jedan most u Sremskim Кarlovcima, kao i šesnaest skretnica u Inđiji i jedna u Beškoj.

Prilikom obilaska gradilišta duž pruge Stara Pazova – Novi Sad 10. februara, radovi su se intenzivno odvijali na većem broju mesta na ovoj deonici.

U toku su bili radovi na izgradnji dva vijadukta, od kojih je prvi završen već 75 odsto i trenutno se izvode radovi na montaži rasponske konstrukcije, dok je na drugom vijaduktu gotovo nešto više od polovine posla i u toku je montaža oplata i skela, kao i izrada hidroizolacije.

Foto: Inđijapazovavesti.com

-Trenutno se u stanici Inđija na bloku 1 izvode radovi na budućem podvožnjaku, gde je već urađeno pedeset posto betonskih radova.

Planirani završetak radova na tom podvožnjaku je mart ove godine.

Кada taj podvožnjak bude završen, počeće radovi na izgradnji drugog podvožnjaka na bloku 2 u železničkoj stanici Inđija.

Reč je o podvožnjacima koji treba da zamene postojeće putne prelaze na ovim mestima, – objašnjava Aleksandar Milutinović, nadzorni organ na ovom projektu iz „Infrastrukture železnice Srbije“.

Pored toga, u toku su bili i radovi na mostu koji povezuje Sremske Кarlovce sa Dunavom, gde je završeno oko 55 odsto posla, dok su između Beške i Sremskih Кarlovaca u toku bili radovi na izradi nasipa i kosina. U stanici Beška u toku je bila demontaža koloseka, a u Petrovaradinu izgradnja pothodnika.

Radovi na izgradnji pruge za velike brzine Stara Pazova – Novi Sad počeli su 16. marta 2018. godine. Vrednost radova iznosi 247,9 miliona dolara, a rok za izvođenje radova je 48 meseci.

Očekuje se da radovi budu završeni do kraja 2021. godine. Izvođač radova je ruska kompanija „RŽD Internešnl“, a sredstva su obezbeđena iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Železničke stanice Inđija, Sremski Кarlovci i Petrovaradin zadržaće se na postojećim lokacijama i biće rekonstruisane.

Nova stanica Beška projektovana je na novoj lokaciji, a ukrsnica Кarlovački Vinogradi rekonstruiše se uz dogradnju još jednog koloseka i ostaje u funkciji industrijske zone „Prosjanice“.

Na trasi nove pruge neće biti ukrštanja pruge sa drumskim saobraćajnicama i svih deset biće denivelisano.

Sremski Portal / Infrastruktura železnice Srbije / Foto: Inđijapazovavesti.com

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *